u click i..i click u :)

Thursday, March 3, 2011

Princess Beday..

Halo..halo..halooo..pada 25 Februari yang lalu merupakan ulang tahun anak aku yang ke 3...sambutan beday anak aku telah ditunda kepada 27/02/2011 atas sebab2 yang xdpt dielakkan..so..pada pagi 25/02 tuh sesaja la aku snap pic dia..menandakan yg umo dh dh genap 3 taun lo..ini la muka budak mucuk aku tuh..

*budak mucuk xbangun tido lagik*

*alahai..xbermaya pon*

*see..muka masih lagik pucat..walaupun setelah dimandikan*

haaa..gambaq kat bawah ni pulok..gambaq masa sambutan beday diadakan..utk pengetahuan uols semua..beday anak i sama ngn beday anak abg i oke..beday diaorg disambut skali ngn mama aku & jugak abg aku yg jatuh pada bulan yg sama...so inilah pic2 kami sedang bergumbira..

*wah2..gediksnya anak i ngn handbag i*

*ini la keknya..from secret recipe..uols jgn jeles yer*

*syg..ibu suh syg tgk depan..bkn tgk pak long*

*hah..pandai pun anak ibu*

 *gediks..gediks..gediks..suka sungguh cik mek molek nih*

*ntah apa yg dia bgtau abah dia aku pun xtau..*

 *my sis ngn sis in law*

 *gosip sungguh depa ni*

 
*my big bro*

 *my lil bro ngn future wifey dia*

 *nih plak second big bro ngn wifey*

 *ni bapak haku ngn anak big bro haku*

gambaq yg di atas cukup untuk menerangkan apa yang aku nk kata..xterkata2 agaknya..sekian untuk yang kesekian kalinya.heeee :)


No comments:

Post a Comment